Our services_1 (EN)UAАутсорсинг кадрового облікуБухгалтерські послугиНаші послуги _ 1 (UA)Наші послуги _2 (UA)Податковий консалтингФінансовий консалтинг

Як зареєструвати Реєстратор розрахункових операцій

Оприлюднено
Як зареєструвати рро

У зв’язку зі змінами в Законі України “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” та змін у Податковому кодексі України, перед великою кількістю підприємців постало питання про реєстрацію та встановлення реєстратора розрахункових операцій(РРО). Тому більш детально поговоримо про ці процедури. Для початку підприємцю необхідно придбати реєстратор розрахункових операцій. Після придбання РРО, суб’єкту підприємницької діяльності потрібно укласти з одним із авторизованих сервісних центрів РРО  Договір на сервісне обслуговування та ремонт РРО.

Слід зазначити, що ЦСО РРО, з яким був підписаний Договір, повідомляє ДФС у електронному вигляді  про укладання такого Договору.

Після цього СПД подає Заяву про реєстрацію РРО до ДФС. Це можна зробити двома шляхами: у паровій чи електронній формі.

У електронному вигляді цю Заяву СПД подає через особистий Кабінет платника податку. Для цього СПД повинен авторизуватись у персональному електронному Кабінеті платника податків. У розділі “Заяви, запити для отримання інформації” потрібно створити документ “Заява про реєстрацію Реєстратора розрахункових операцій за формою №1-РРО” і заповнити цю заяву, внісши всі необхідні дані.

У паперовому вигляді СПД подає до ДФС за місцем обліку Заяву за формою N 1-РРО (реєстраційна заява). 

У заяві також потрібно зазначити у якій формі (електронній чи паперовій) надалі буде відбуватись документообіг.

Після того, як ДФС приймає реєстраційну заяву,  розглядає її протягом 1-го робочого дня та висилає Довідку про резервування фіскального номера до ЦСО. А вже за наявності такої довідки від ДФС впродовж 3-х робочих днів, ЦСО підключає РРО до еквайра та опломбовує його.

Після здійснення опломбування ЦСО надсилає у електронній формі до ДФС Довідку про опломбування та Акт про введення в експлуатацію, а суб’єкту підприємницької діяльності надає  Довідку про опломбування РРО у паперовому вигляді (оригінал документу).

Протягом 2-х робочих днів після того, як ДФС  отримає від ЦСО Акту введення в експлуатацію та Довідки про опломбування РРО в електронному вигляді, повинна видати СПД Свідоцтво про реєстрацію РРО.

На основі Свідоцтва про реєстрацію РРО ЦСО здійснює встановлення та підключення Реєстратора розрахункових операцій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *