Our services_1 (EN)UAUa_employesАутсорсинг кадрового облікуБухгалтерські послугиНаші послуги _ 1 (UA)Наші послуги _2 (UA)Податковий консалтингФінансовий консалтингЮридичні послуги

Таблиця даних платника податків: як заповнити.

Оприлюднено
Консалтингова компанія львів

Правильне заповнення Таблиці даних платника податків допомагає вберегтись від блокування Податкових накладних/Розрахунків коригування. Але це правило супроводжується умовою, що такий платник податків за даними, які є у податкових органах, не має ознак ризиковості.

Форму Таблиці даних затверджено Постановою КМУ №1165. З 1 лютого були внесені зміни, які стосувалися вимоги подавати пояснення разом із даною таблицею. 

У такому поясненні платник ПДВ має зазначити наступні дані:

  • Вид діяльності
  • наявні трудові ресурси, які залучені до виконання основного виду діяльності
  • виробничі потужності
  • наявність офісних приміщень чи їх оренда
  • наявність власних складських приміщень чи їх оренда
  • основні постачальники сировини
  • основні покупці
  • договори на перевезення тощо

Таке пояснення надається у форматі PDF, а розмір файлу не повинен перевищувати 2 МВ.

Подані дані розглядаються комісією ДПС регіонального рівня. У ході перевірки комісією будуть співставлятися дані із Таблиці і вже наявною інформацією (поданими раніше 1ДФ, 20 ОПП).

Як заповнити правильно Таблицю даних платника податків.

У ній потрібно зазначити наступне:

  1. Код виду діяльності.
    Він зазначений в реєстраційних документах.
  2. Код товарів згідно з УКТ ЗЕД
  • код УКТ ЗЕД сировини.
  • код УКТ ЗЕД готової продукції.

Таблицю заповнюють у шаховому порядку.

Помилкою вважається заповнення в одному рядку код сировини і код готової продукції. Таку таблицю даних податкова не приймає.

Виробник товарів заповнює спочатку графу коду готової продукції, яку виробляє, а потім вписує код товарів, які використовуються для виготовлення даної продукції.

Код готовї продукції має бути зазначений і в податковій накладній/розрахунках коригування. Саме це дані співставляються і аналізуються автоматизованою системою для перевірки податкових накладних.

Для фірм, що надають послуги:

спочатку ставиться код послуги, яку надається, а потім (у шаховому порядку) коди послуг, товарів, сировини, що використовуються для надання цієї послуги.

Більше шести кодів таблиця не приймає, тому платник ПДВ може подати кілька таких таблиць.

На розгляд регіональній комісії надається 5 робочих днів. Рішення про відмову чи прийняття платника ПДВ повідомляється Квитанцією в електронному кабінеті. Якщо у прийнятті Таблиці даних плантку податків було відмовлено, то в Квитанції буде зазначена причина.

ДПС зазанчає кілька основних причин через які Таблицю даних платника податків може бути не прийнято:

  • Виходячи із наявної у ДПС інформації про фірму, остання має ознаки ризиковості.
  • Дані в Таблиці не співпадають з даними, які є в ДПС (коди УКТ ЗЕД, 1ДФ, 20 ОПП)

Таблицю даних платник може не подавати, якщо він має позитивну податкову історію.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *