Our services_1 (EN)UAАутсорсинг кадрового облікуБухгалтерські послугиНаші послуги _ 1 (UA)Наші послуги _2 (UA)Податковий консалтингФінансовий консалтингЮридичні послуги

Оновлено додаток “Дія”: додали ще понад 10 новий електронних послуг

оновлено додаток дія

Міністерство і Комітет цифрової трансформації України презентували оновлення додатку “Дія”. Тепер користувачам застосунку доступно  ще понад 10 нових електронних послуг.

Як повідомило Мінцифри на своєму сайті, ці оновлення вже є доступні на порталі і в застосунку “Дія”.

Нові електронні послуги додатку “Дія”:

    • Автоматична реєстрація ФОП
      Реєстрація ФОП без участі держреєстратора. Відтепер доступним є спосіб легко онлайн відкрити власний бізнес. 10-15 хвилин на заповнення заяви і менше ніж 2 секунди на її обробку. Заявка на відкриття ФОП одразу надходить у реєстр фізосіб-підприємців. 
    • Дія.Підпис — електронний підпис у смартфоні. Підписуйте будь-які документи, отримуйте держпослуги просто з телефона вдома, в метро чи під час ранкової кави —       безоплатно й у кілька кліків.
    • NFC-авторизація
      Авторизація у “Дії”: приклавши ID-картку до смартфона і через 30 секунд в застосунок підтягнуться всі документи та згенерується електронний підпис. 
    • Статичний QR-код
      За допомогою статичного QR можна ділитися необхідними документами онлайн. Тепер не обов’язково ксерити копії документів чи заповнювати бланки. Бізнесу не потрібно робити технічну інтеграцію та купувати обладнання — потрібно в кабінеті на порталі “Дія” згенерувати QR-код та роздрукувати його. Людина сканує QR-код та дає згоду на шеринг документів. Важливо, що компанія не зможе вимагати від клієнта додаткові копії документів і надлишкові копії даних. Також у Дії можна побачити історію шерингів: коли, скільки разів і з ким ділилися цифровими копіями документів.
    • Сплата податків та подання декларацій
      Відтепер в застосунку “Дія” можна задекларувати доходи, сплатити податки і збори ФОП, переглянути декларації та розрахунки за минулі періоди. Процес подання декларацій спростили: замість двох сторінок та понад 30 полів (з яких потрібно знати, де правильно заповнювати) тепер достатньо відповісти лише на 4 запитання та внести суму доходу для розрахунку єдиного податку. Система сповіщень нагадуватиме про граничні дати подання декларацій та сплати податків
    • Зміна місця реєстрації онлайн
      Запровадили експериментальний проєкт з електронною зміною реєстрації місця проживання. Потрібна лише ID-картка, 10-15 хвилин на заповнення заяви в “Дії” й онлайн-підтвердження власника житла. Послуга вже доступна для мешканців Києва, Харкова, Вінниці, Луцька, Рівного, Кривого Рогу і Маріуполя. За рік послугу масштабуємо на всю країну. Також запустили реєстрацію права власності онлайн — саме ця послуга робить можливою зміну місця реєстрації в декілька кліків.
    • Нові будівельні послуги:
      для класу наслідків СС2/СС3 — електронний дозвіл на виконання будівельних робіт та електронний сертифікат про прийняття в експлуатацію;автоматична реєстрація декларації про початок виконання будівельних робіт для об’єктів класу наслідків СС1;
      онлайн-видавання будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
    • E-петиції
      Українці зможуть створювати, переглядати та підтримувати електронні петиції на порталі ВзаємоДія або в застосунку “Дія”. Це перший етап запровадження електронної демократії в Україні.
    • Заміна водійського й оновлений розділ “Штрафи”
      Подати заявку на нове посвідчення в Дії можна за 5 хвилин. Також для тих, у кого є водійське посвідчення, кожну годину “Дія” оновлюватиме розділ “Штрафи”. Також стануть доступними штрафи, виписані патрульними. Якщо будуть нові, то вони одразу там з’являться, а застосунок надішле сповіщення. За 5 днів до закінчення терміну оплати Дія нагадає про несплачений штраф, виписаний патрульними.
    • Подання заяви на намір отримати пільгову іпотеку для ВПО.
      Доступний кредит на житло переселенцям, які постраждали через російську агресію в Криму та на сході України. Кредит — на 20 років під 3% річних. Заяву можна подати на порталі “Дія” за 10 хвилин. 
    • Сплата адмінзбору онлайн
      Потрібно буде навести камеру в “Дії” на QR-код біля реєстратора. Квитанція буде сформована автоматично. 2 кліка замість 2 візитів! Доступна в Одесі, Хмельницькому та Рівному, поступово масштабуємо на всю Україну.
    • Реєстрація операторів потужностей ринку
      Автоматизували весь процес — реєстрація через портал Дія займе 1 хвилину. Потужності ринку — це будь-яке обладнання для виробництва, зберігання або транспортування харчових продуктів. Від бджільництва, кав’ярні або МАФу з морозивом до вантажівок-холодильників та торговельних мереж супермаркетів. Від сьогодні більше не потрібно їздити по установах, ходити до ЦНАПу, носитися з пакетом документів або надсилати їх рекомендованими листами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *